Estko sai alguse 1991. aastal oma eelkäijatest – kolhoosist Rahvavõit ning Eksperimentaalse Sausti Teaduse ja Katsetootmise Osakonnast, mis tegelesid väetiste ja põllumajanduslike suurtarbijate puhastusvahenditega varustamisega. Täna konkureerib ettevõte puhastus- ja pesuvahendite valmistamisel maailmanimedega kontsernidega ja tegeleb aktiivselt oma toodete arendamisega. Estko tootevalikus on üle 270 retsepti ning need on välja töötatud ettevõtte keemikute ja arendusinseneride poolt.
Estko tootevalikus on üle 270 retsepti ning need on välja töötatud ettevõtte keemikute ja arendusinseneride poolt.
- Lorem ipsum dolorem sunt amendem
- Lorem ipsum
- lorem reölajsdöksajdsa
- asdsadass
„Majasisene tootearendus on meie suur eelis ning aitab kiiresti reageerida erinevates turuolukordades: tulla vastu klientide soovidele eritoodete valmistamisel, arendada omapoolseid lahendusi probleemide lahendamiseks ning kiirelt tegutseda, kui toorainetarnija lõpetab mõne aine tootmise ja peame retsepti muutma. Keemiatööstuse arendusinsener on nagu peakokk, kelle tööks on hoida stabiilset kvaliteeti, kõigi kriteeriumite täitmist ja olla valmis segama kokku täiesti uut toodet.
Seejuures on väga oluline dokumentatsioon ja tooraine, töö, protsesside ning valmistoote vastamine kõigile nõuetele.” Täna on Estko üks suund allhanke tegemine. Neil on mitmeid samas valdkonnas tegutsevaid kliente ning hulgikaubanduse ettevõtteid, kes soovivat Estkolt omamärgitooteid. „Siin räägib meie kasuks meie ökomärgise olemasolu, sest ökoloogiline jalajälg on tänases maailmas väga aktuaalne. Ökomärgistega toodete müük kasvab aasta-aastalt ning olen kindel, et mingite tootegruppide puhul muutub see keematööstuses varsti normiks. Meie oleme selleks igatahes valmis,” tõdeb Kikas, kelle sõnul on ju ka tavakliendina hea teada, et kõik nõud hotellis või restoranis on pestud ökomärgisega toodetega. Täna müüb Estko oma tooteid Eesti kõrval ka Läti, Leedu, Soome ja Rootsi turule ning avatud pilguga jälgitakse ka võimalust jõuda Taani ja Saksamaale.
„Meie trumbiks on meie enda arendatud tooted, ökotooted ning samuti kindel ja stabiilne kvaliteet. Aga loomulikult ka konkurent ei maga – kui meie näiteks töötame välja autotööstuse jaoks vetthülgava kuivatusvaha, siis on kindel, et õige pea on taoline toode ka konkurentidel olemas.” Kuidas uued tooted sünnivad? Estko igapäevatöös on olulisem kohal konsultatiivne müük, kus kohtutakse klientidega – toitlustusasutuste, hotellide, autopesulate, aga ka tööstus- ja tootmisettevõtetega, kuulatakse ära nende
„Meie trumbiks on meie enda arendatud tooted, ökotooted ning samuti kindel ja stabiilne kvaliteet. Aga loomulikult ka konkurent ei maga – kui meie näiteks töötame välja autotööstuse jaoks vetthülgava kuivatusvaha, siis on kindel, et õige pea on taoline toode ka konkurentidel olemas.” Kuidas uued tooted sünnivad? Estko igapäevatöös on olulisem kohal konsultatiivne müük, kus kohtutakse klientidega – toitlustusasutuste, hotellide, autopesulate, aga ka tööstus- ja tootmisettevõtetega, kuulatakse ära nende
John Doe – lorem ipsum dolroem
„Meie trumbiks on meie enda arendatud tooted, ökotooted ning samuti kindel ja stabiilne kvaliteet. Aga loomulikult ka konkurent ei maga – kui meie näiteks töötame välja autotööstuse jaoks vetthülgava kuivatusvaha, siis on kindel, et õige pea on taoline toode ka konkurentidel olemas.” Kuidas uued tooted sünnivad? Estko igapäevatöös on olulisem kohal konsultatiivne müük, kus kohtutakse klientidega – toitlustusasutuste, hotellide, autopesulate, aga ka tööstus- ja tootmisettevõtetega, kuulatakse ära nende
„Meie trumbiks on meie enda arendatud tooted, ökotooted ning samuti kindel ja stabiilne kvaliteet. Aga loomulikult ka konkurent ei maga – kui meie näiteks töötame välja autotööstuse jaoks vetthülgava kuivatusvaha, siis on kindel, et õige pea on taoline toode ka konkurentidel olemas.” Kuidas uued tooted sünnivad? Estko igapäevatöös on olulisem kohal konsultatiivne müük, kus kohtutakse klientidega – toitlustusasutuste, hotellide, autopesulate, aga ka tööstus- ja tootmisettevõtetega, kuulatakse ära nende
„Meie trumbiks on meie enda arendatud tooted, ökotooted ning samuti kindel ja stabiilne kvaliteet. Aga loomulikult ka konkurent ei maga – kui meie näiteks töötame välja autotööstuse jaoks vetthülgava kuivatusvaha, siis on kindel, et õige pea on taoline toode ka konkurentidel olemas.” Kuidas uued tooted sünnivad? Estko igapäevatöös on olulisem kohal konsultatiivne müük, kus kohtutakse klientidega – toitlustusasutuste, hotellide, autopesulate, aga ka tööstus- ja tootmisettevõtetega, kuulatakse ära nende